Jan 31, 2014

Pilot projekt MUP-a

Prezentacija Pilot projekta novog ustroja i organizacije rada u policijskim postajama Otočac, Donji Lapac, Korenica, Senj, Karlobag i Novalja

Projekt MUP-a
Ravnateljstvo policije Ministarstva unutarnjih poslova zajedno sa nadležnim policijskim upravama nastavlja provedbu Pilot projekta novog ustroja i organizacije rada u policijskim postajama III. kategorije.Ovaj projekt započet je u ožujku prošle godine u četiri policijske postaje III. kategorije (Čazma, Novi Marof, Sveti Ivan Zelina i Zabok), gdje je provođen u razdoblju od tri mjeseca. Nakon uspješne provedbe, intencija Ravnateljstva policije je da se provede i u ostalim policijskim postajama III. kategorije u narednih šest mjeseci, stoga će se od 1. veljače 2014. godine navedeni projekt provoditi i u policijskim postajama Otočac, Donji Lapac, Korenica, Senj, Karlobag i Novalja.
U prostorijama Policijske uprave ličko-senjske danas je u 11 sati održana konferencija za medije, na kojoj su nazočili župan Ličko-senjske županije Milan Kolić, načelnici općina i gradonačelnici s područja Ličko-senjske županije, voditelj Službe policije Stjepan Sabljić, voditelj OKCP-a Tomica Starčević, načelnici policijskih postaja, pročelnik Područnog ureda za zaštitu i spašavanje Joso Živković, te predstavnici medija.

Projekt MUP-a
Prisutnima je Projekt predstavila glasnogovornica Policijske uprave ličko-senjske Maja Brozičević, koja je naglasila da se opravdano vjeruje da će potpunom implementacijom ovog programa na području ove PU doći do jačanja profesionalnih i operativnih kapaciteta, a potpuna implementacija ovog projekta u praksi bi rezultirala daljnjim uspješnim predstavljanjem policije kao javnog servisa koji u suradnji sa građanima i institucijama unutar lokalne zajednice, koje doživljava kao partnere uspješno detektira probleme, te zajednički rješava te iste probleme.
Voditelj Službe policije Stjepan Sabljić, predstavnik policijske uprave koji je zadužen za koordinaciju i praćenje provedbe Pilot-projekta u Policijskoj upravi ličko-senjskoj, detaljnije je prisutne upoznao sa Pilot-projektom.

Svrha provođenja projekta?
Sa postojećim brojem zaposlenika u policijskoj postaji, po novom ustroju i organizaciji rada provjeriti funkcioniranje policijske postaje u izravnom obavljanju policijskih i drugih poslova.

Ciljevi koji se žele postići pilot projektima?
– ustroj i organizaciju policijskih postaja potrebno je organizirat na način da će odgovarati sigurnosnoj problematici i stanju na terenu i time odustati od dosadašnjeg preslikavanja modela i ustroja policijskih postaja „od vrha prema nižim razinama“,
– promijeniti negativan omjer rukovoditelja u odnosu na izvršitelje policijskih poslova u policijskim postajama,
– povećati operativnu pokrivenost područja policijske postaje,
– omogućiti veću fleksibilnost u organizaciji policijskih poslova prema zahtjevima konkretne sredine,
– smanjiti administrativno opterećenje, a povećati operativno angažiranje policijskih službenika,
– rad policijskih postaja učiniti efikasnijima i isplativijima uz smanjenje troškova koji nastaju funkcioniranjem policijske postaje.

Razlozi zbog kojih se prilazi provedbi pilot projekta?
– velik broj rukovoditelja u odnosu na broj neposrednih izvršitelja policijskih poslova na terenu,
– prevelik broj radnih aktivnosti obavlja se unutar prostorija policijskih postaja,
– neravnomjeran raspored službenik kroz smjene (uglavnom rad u jutro),
– velik broj administrativnih poslova u odnosu na operativne koji se trebaju provoditi na terenu,
– uglavnom se radi po nalozima, a premalo je samoinicijative.

Što se očekuje od provedbe pilot projekta?
– policijske postaje ustrojiti prema potrebama konkretnih područja,
– rukovoditelji lideri, a ne administratori,
– veća vidljivost i prisutnost policije na terenu,
– fleksibilnost u organizaciji obavljanja policijskih poslova,
– smanjenje administrativnog opterećenja, a povećanje operativnog angažiranja policijskih službenika na terenu,
– puna iskoristivost radnog vremena,
– efikasnost i isplativost u obavljanju poslova.

Novine u organizaciji rada policijske postaje za provođenje projekta?
– organizacija službe u smjenskom sustavu rada na način da teren bude stalno pokriven non-stop (24 sata na dan),
– policijska postaja je otvorena za rad s strankama samo u jutarnjoj smjeni (07,00-15,00 sati),
– na terenu se stalno nalazi najmanje jedna auto ophodnja i nekoliko policijskih službenika u drugačijim ulogama
– jedan rukovoditelj i njegov zamjenik
– rukovodeća radna mjesta čiji su se poslovi pretežito obavljali u zgradi policijske postaje proformulirani su u radna mjesta za obavljanje policijskih poslova na terenu
– radna mjesta „tzv. specijaliziranih policijskih službenika“ preformulirana su u radna mjesta „tzv. općih policijskih službenika“
– smanjen je broj „tzv. administrativnih radnih mjesta“

Na koji će način građani moći kontaktirati s policijskom postajom u vrijeme kada bude zatvorena za rad sa strankama?
Građani putem fiksnog ili mobilnog telefona poziva dosadašnje brojeve telefona od policijske postaje koji poziv se automatski preusmjerava na Operativno komunikacijski centar policije u Policijskoj upravi čiji operater daje potrebne informacije, a po potrebi za postupanjem odmah direktno poziv preusmjerava na voditelja operativne grupe koji je na terenu i odmah pristupa organizaciji i provedbi zadaće koja je potrebna. Na isti način građanin može pozivati i Centar 112, čiji poziv se također preusmjerava na OKCP u PU.

Što ostaje isto za građane?
– policijska postaja je otvorena za rad sa strankama u jutarnjoj smjeni
– upravni poslovi se obavljaju kao i do sada
– policijska usluga na terenu (po pozivu građana) pruža se brže i efikasnije
– hitne i neodgodive policijske usluge građanin dobiva u bilo koje vrijeme preko voditelja grupe za operativne poslove u policijskoj postaji (njihovo radno vrijeme je non-stop)

Nakon prezentacije župan Ličko-senjske županije Milan Kolić pohvalio je navedeni projekt, no naglasivši da će evaluacija koja će se provesti po završetku istog, pokazati koliko će građani biti zadovoljni istim, a njihovo zadovoljstvo je na prvom mjestu.
Prisutnima se potom obratio pročelnik Područnog ureda za zaštitu i spašavanje Joso Živković, izjavivši da je dosadašnja suradnja Područnog ureda i Policijske uprave ličko-senjske bila harmonija suradnje, te da će ista nastaviti tim tijekom i tijekom provođenja Pilot-projekta.

Objavljeno: 30. siječnja 2014. godine

Možda niste pročitali …

Hristos Voskrese – Vaistinu Voskrese !

Hristos Voskrese – Vaistinu Voskrese !

Poštovani sugrađani Općine Vrhovine, Želim svim građanima Općine Vrhovine koji uskrsnuće Kristovo slave po Julijanskom kalendaru, iskreno čestitati Uskrs. Neka vaskršnja radost i blagoslovi ispune vaše domove i srca dok slavimo ovaj sveti praznik. Neka radost Uskrsa...

read more
Obavijest – odvoz smeća

Obavijest – odvoz smeća

Poštovani korisnici, obavještavamo Vas da će se usluga odvoza miješanog komunalnog otpada vršiti sutra (utorak) 30.04.2024. godine zbog praznika rada "Prvi svibanj" (Prvi maj) koji ove godine "pada" na srijedu. S poštovanjem Vrhkom d.o.o.

read more
Obavijest – odvoz smeća

Obavijest – odvoz smeća

Poštovani korisnici, obavještavamo Vas da će se usluga odvoza miješanog komunalnog otpada vršiti sutra (utorak) 16.04.2024. godine zbog održavanja parlamentarnih izbora u srijedu. S poštovanjem Vrhkom d.o.o.

read more
  • Centar za pomoć u kući
  • Škola
  • Dječji vrtić
  • Ambulanta
  • Narodna knjižnica
  • DVD Vrhovine
  • Turistička zajednica
    itransparentnost

    Podaci o općini

    Adresa: Senjska ulica broj 48
    Tel: 053 775 010
    Fax: 053 775 601
    E-mail: [email protected]

    GPS koordinate:
    45°51'06" N
    15°25'17" E

    Skip to content